Bläddra
Sökresultat för Hanna Berg... Rensa filter?

av:Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom, Johanna Gummerus, John Karsberg, Hannele Kauppinen-Räisänen, Fredrik Lange, Annika Lindström, Gustav Medberg, Erik Modig, Håkan Nilsson, Sara Rosengren, Sofie Sagfossen, Stefan Szugalski, Catharina Von Koskull, Nina Åkestam

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Att påverka någon annan – det ses ofta som negativt, eller till och med fult. Kanske är det därför som marknadsförare ibland undviker att tala om marknadsföring i termer av aktiviteter som syftar till att påverka konsumenter. Men självklart handlar marknadsföring om att påverka attityder och beteende – och ytterst om…
Köp här

Isbn: 9789144105284

Utgivningsår:20141117

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC